فال ورق دقیق

مجله آنلاین فال

فال ورق دقیق

۱۹ بازديد

آرتوسا یک ناوچه کوچولو بود، خدمه کم، تفنگ سبک، متصل به ناوگان دریاسالار کپل، سپس در برست در حال حرکت بود. کپل همانقدر گیج کننده و ظریف بود که به یک دریاسالار بریتانیایی سپرده شده بود. بریتانیای کبیر در حال جنگ با مستعمرات آمریکایی خود بود و نشانه هایی وجود داشت که فرانسه قصد دارد خود را به این مبارزه اضافه دوتایی کند.

کمتر از سی و دو بادبان خط و دوازده ناوچه در جاده های برست و ناوگان دیگری با قدرت تقریباً برابر در تولون جمع آوری شدند. اسپانیا نیز به آرامی در حال جمع آوری تسلیحات قدرتمند بود. اگر ناوگان تولون و برست با هم متحد شوند و ناوگان سومی از اسپانیا به آن ملحق شوند و مجموعه عظیم کشتی‌هایی که به این ترتیب جمع‌آوری شده کانال بریتانیا را فرا ببرد، چه اتفاقی برای انگلیس می‌افتد؟ در ۱۳ ژوئن ۱۷۷۸، کپل، با بیست و یک کشتی از خط و سه ناوچه، برای مراقبت از ناوگان برست دقیق اعزام شد. جنگ اعلام نشده بود، اما کپل قرار بود از اتصال ناوگان برست و تولون جلوگیری کند، اگر می‌توانست با متقاعد کردن، اما با باروت در آخرین راه.

در واقع مارشال به مدت دو ساعت طولانی در محله مرد فرانسوی آویزان شد و با کشتی دو برابر کشتی خود جنگید. پولک خوشگل مشتاق فرار بود. مارشال مصمم بود که نباید فرار کند. جواب و هر چه تلاش کرد، مرد فرانسوی، در طول آن کشتی شدید دو ساعته، نتوانست آنتاگونیست کوچک اما سرسخت خود را رها کند. دکل های آرتوسا دور ریخته شد.

بوم آن یک خرابه درهم بر روی کمان هایش آویزان بود، سنگرهای آن شکسته شد، عرشه های آن پر از خون شد، نیمی از اسلحه های آن پیاده شدند، و تقریباً هر سوم خدمه آن به زمین چجوریه زدند. اما همچنان با شهامتی سرسختانه و سرسختانه در محله بل پول آویزان بود ، و با دریانوردی کامل و سرعت و دقت مرگباری که تفنگ های سبک ترش کار می کردند.

دشمن سرسخت خود را به وضعیتی که تقریباً به اندازه آن کامل بود، فروکش کرد. خود. در واقع، تریر برای مفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استیف خیلی زیاد بود.

ناگهان باد آمد. آرتوسا با دکل‌های جفتی بالایی آویزان در کنار، و بوم‌هایی که به روبان‌هایی دریده‌اند، متلاشی‌شده و بی‌حرکت روی دریا افتاده بود. بادبان های گلوله خورده اما بلندتر، با این حال، باد را به اندازه کافی نگه می داشت تا او را از دسترس آتش آرتوسا خارج کند . هر دو کشتی در زیر صخره های فرانسوی نزدیک بودند. اما بل پول ، مانند یک پرنده بال شکسته، در یاروی کوچکی در صخره ها تقلا کرد، و چیزی برای آرتوسا باقی نماند جز اینکه بقایای خود را جدا کند، بادبانی را که می توانست بالا ببرد.

و خود را عبوس به زیر دکل های هیئت منصفه بکشاند. ناوگان بریتانیا اما دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان آن مبارزه قهرمانانه دو ساعته که در برابر چنین شرایطی ادامه یافت، هیجانی از شادی وحشتناک را در بریتانیای کبیر فرستاد. بریتانیای کبیر که از ترکیب بسیاری از ایالت‌های قدرتمند تهدید می‌شد، در حالی که سگ‌های دریایی او از این خلق و خوی جنگجو بودند.

از چه چیزی می‌ترسید؟ در خیابان‌های بسیاری از بندرگاه‌های بریتانیا، و در بسیاری از پیشگویی‌های بریتانیا، دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان چگونگی نبرد آرتوسا با آوازی عمیق خوانده شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.