فال ورق احساسی

مجله آنلاین فال

فال ورق احساسی

۱۹ بازديد

از “نبردهای نیروی دریایی بریتانیا” اثر آلن] هیچ چیز در نبرد سنت وینسنت چشمگیرتر از روشی سریع و مصمم نیست که در آن سر جان جرویس، به اصطلاح، با جهش خاموش اما مرگبار یک بولداگ، به گلوی دشمنش جهید. با از بین رفتن مه، حدود ساعت نه، با ناگهانی و تأثیر دراماتیک برداشتن پرده در یک تئاتر بزرگ، فرصت بزرگی را برای دریاسالار بریتانیا آشکار کرد.

بخش آب و هوای ناوگان اسپانیایی، بیست و یک کشتی غول پیکر، به هیچ چیز شبیه به جنگلی از دکل های سردرگم و در حال چرخش نبود. بخش بادگیر – شش کشتی در یک خوشه، تقریباً به همان جفت اندازه گیج شده – با فاصله تقریباً سه مایلی از بدنه اصلی ناوگان، و در آن شکاف مرگبار، مانند رانش سریع و مرگبار یک راپیر، جرویس راند. ناوگان او در یک خط ثابت، دو ستون ذوب شده به یک، کشتی به سختی در کشتی دنبال می شود.

اسپانیایی‌ها با عصبانیت تلاش کردند تا خط خود را ببندند، بیست و یک کشتی بزرگ از سمت باد پایین می‌آیند، اسکادران کوچک‌تر با پنجه ناامیدانه از سمت بادبان بالا می‌آیند. اما ناوگان بریتانیا – صفی طولانی از هرم‌های بادبان‌های سرخورده که به فشار باد خم شده‌اند، با «پرچم شهاب‌سنگ» که از قله هر کشتی به اهتزاز در می‌آید، و خطوط انحنای تفنگ‌هایی که در زیر آن‌ها منتظر تاریک و بی‌صدا بودند- بود. خیلی سریع همانطور که از شکاف عبور کرد، نایب دریاسالار اسپانیایی، در پرنسیپ د آستوریاس ، یک سه طبقه عالی از ۱۱۲ اسلحه، شاهکار جسورانه شکستن خط بریتانیا برای پیوستن به اسکادران قطع شده را امتحان کرد. او ناوگان انگلیسی را تقریباً دقیقاً به گل سرسبد یعنی ویکتوری اصابت کرد.

ویکتوری برای ملاقات با او به اتاق‌هایی پرتاب شد، اسپانیایی در پاسخ به دور خود چرخید، و دقیقاً زمانی که محله‌اش در معرض وسعت ویکتوری قرار گرفت ، رعد و برق عظیمی از آن کشتی بیرون آمد. تفسیر اسپانیایی نگون بخت مانند طوفان آهنی گرفتار شد، و لحظه بعد، با بادبان های پاره شده، دکل های بالا آویزان به بادبانی، طناب هایی که از هر جهت شل آویزان بودند، و عرشه هایش با خون خدمه سلاخی اش قرمز شده بود، او را ترک کرد. به سمت باد خط آهنی انگلیسی ها سوراخ نشدنی بود! سه طبقه پیشرو لشگر لی اسپانیایی نیز به همین ترتیب بلند شد.

انگار می خواهد از خط بریتانیا عبور کند تا به دریاسالار خود بپیوندد. اما توالی تیره سه طبقه که مانند حلقه های یک زنجیر آهنی متحرک بر روی یکدیگر حرکت می کردند، چشم انداز بسیار نگران کننده ای بود که نمی شد با آن روبرو شد. در دریانوردی اسپانیایی، یا در مورد آن، در گوشت و خون اسپانیایی، ضرب و شتم به دندان چنین خطوط لب های آهنین تهدیدآمیز نبود. کشتی‌های اسپانیایی با عبوس به سمت بادبان برگشتند، و ناوگان دون کوردووا به دو قسمت تقسیم شد، گویی با یک تیغه شمشیر غول‌پیکر.

به محض اینکه سر جان جرویس خط ثابت ناوگان خود را دید که به خوبی بر روی شکاف در خط اسپانیا کشیده شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه بازی , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، کشتی های پیشرو خود را به سمت باد بر روی توده ناوگان اسپانیایی پرتاب کرد.

در این زمان به سمت باد حرکت کرد. کالودن رهبری کرد، خود را به عقب ترین سه طبقه اسپانیایی رساند و در دو طرف آتش گرفت و رعد و برق گرفت. شش دقیقه بعد از او، بلنهایم آمد . سپس، به سرعت، شاهزاده جورج ، جبار ، کلوسوس . این برخورد دکل های متحرک و بادبان های شکمی بود، در حالی که از پایین فریاد خدمه بلند شد، و مانند ضربات شمشیرهای آتشین، شعله های آتش از کناره های سه طبقه بزرگ به سمت یکدیگر بیرون آمد و بر همه غلتید. رعد و برق و دود نبرد دریایی تایتانیک. هیچ چیز مرگبارتر از درگیری نزدیک بین کشتی های چوبی عظیم آن روزها را نمی توان تصور کرد.

ویکتوری ، بزرگترین کشتی بریتانیایی حاضر اموزش در این عملیات، تنها ۱۸۶ فوت طول و ۵۲ فوت عرض داشت. با این حال در آن منطقه کوچک ۱۰۰۰ مرد جنگیدند، ۱۰۰ تفنگ بزرگ رعد و برق زدند. یک کشتی اسپانیایی مانند سان جوزف ۱۹۴ فوت طول و ۵۴ فوت عرض داشت. اما در آن منطقه ۱۱۲ اسلحه نصب شده بود، در حالی که سه عرشه با حدود ۱۳۰۰ مرد پر شده بود. هنگامی که باتری‌های شناور مانند این‌ها با شعله ضلع‌های پهن که به‌سرعت تکرار می‌شدند.

یکدیگر را در فاصله چند یاردی می‌بردند، تخریب ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی احساسی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است بهتر از توصیف شود تصور شود. اسپانیایی ها از نظر تعداد اسلحه ها و مردان برتری داشتند.

اما انگلیسی ها با نظم و انضباط بی صدا، دریانوردی کامل و سرعت کار با تفنگ هایشان، تسلط آنی را به دست آوردند. آن‌ها به هر دوی که اسپانیایی‌ها شلیک می‌کردند، حداقل سه تیر شلیک می‌کردند، و آتش آن‌ها در مقایسه با آن دقت مرگ‌باری داشت که آتش اسپانیایی‌ها صرفاً پراکندگی حواس‌پرتی بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.