فال ورق کلی

مجله آنلاین فال

فال ورق کلی

۱۷ بازديد

امروز برف سختی بارید و به ذهنم رسید که ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی کاری , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است به پولم اضافه کنم. یک بیل دست دوم خریدم و برای پارو کردن برف بیرون رفتم. گفتم آنقدرها هم بد نیست، شما در بیرون از خانه هستید و همچنین می توانید به نیچه فکر کنید.

من یک دلار و نیم درآمد داشتم، اما می ترسم زیاد فکر نکرده باشم. دستانم سرد بود، برای یک چیز، و کفش هایم نازک، به دلیل دیگری.

هیچ چیز مثل زحمت بدنی گشنیز مرا پایین نمی آورد. این دیوانگی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که باور داشته باشی که می توانی هر کار دیگری هم انجام دهی.

هول می کنی و هول می کنی، و در حالی که آن کار را انجام می دهی، ذهنت خالی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. این چیزی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و کراش جادو و طلسم است که من را با عصبانیت و بی حوصلگی وحشی می کند. متنفرم! متنفرم!

و من خودم را در حال فریاد زدن و اعتراض به آن می بینم. و سپس می بینم که مردان دیگر به آن اهمیت نمی دهند و سخنان دوست روحانی عزیزم را می شنوم: “کاری که همه ما باید در آن سهیم باشیم.” پس با خود می گویم: شاید آن وقت من واقعاً بیکار هستم! یک احمق بدبخت بیچاره که نمی تواند با سخت گیری زندگی کارت روبرو شود، که برای فرار از وظیفه اش فریاد می زند!

که می‌توانستم چنین چیزی بگویم، خدایا، این چه نشانه‌ای فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج کلی , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که چقدر سقوط کرده‌ام! چقدر من بازدهی داشته ام!

– من این را می شنوم و در اطرافم خنده شیاطین مسخره کننده را می شنوم. روحم را بهت زده می کند – اما دیگر مثل گذشته عصبانی نمی شود. می نشینم و با بی حسی شدید و شدیدی که وجودم را گرفته به آن خیره می شوم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.