فال ورق ماهانه

مجله آنلاین فال

فال ورق ماهانه

۲۲ بازديد

دانستن نحوه خواندن بسیار زیاد فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، به خصوص با کتاب هایی مانند تاریخ. سعی می کنم در حین نوشتن بخوانم. تا به نویسنده ام ضربه بزنم، تا ذهنم را پر کند. اگر مالی او تنبل شود، من به زودی با او تمام می‌شوم – کل پاراگراف‌ها را در یک جمله می‌خوانم و جلدهای کامل را در یک ساعت.

سومین هفته از ماه ناشر گذشت. خدایا چه ظالمانه منتظر فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد هرمی , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! تعجب می کنم اگر خوانندگان آنها می دانستند که اگر کمی عجله نکنند چقدر گرسنه هستم!

با خودم می گویم: «این مزخرفات به اندازه کافی بوده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع ماهانه , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! اوه، مطمئناً دیگر وجود نخواهد داشت، مطمئناً این مردان باید آن را بگیرند!»

من هنوز مجله های ادبی را می خوانم و از هیجان به زمانی فکر می کنم که درباره اسیر در آنها صحبت می شود. آیا می توانم باور کنم که این کتاب جهان را متحیر نخواهد کرد؟ اگر باور نمی کردم، نمی توانستم چیزی را باور کنم!

اکنون علاقه جدیدی به نویسندگانی که مردم هفتگی درباره آنها صحبت می کنند احساس می کنم. میخوام بدونم کی هستن و چیکار میکنن و همیشه فکر می کنم: «آیا من بیشتر از این مرد دارم؟—بیشتر از آن مرد؟» این همیشه من را به ناامیدی می اندازد، زیرا من یک تحسین کننده بزرگ هستم. و چون همیشه با آخرین چیزی که می خوانم هیپنوتیزم می شوم.

اما من در کتاب های مدرن چیز کمی می بینم که عالی باشد. کتاب‌ها در حال حاضر بهتر از همیشه ساخته شده‌اند – منظورم از راه هنر ادبی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب عدد , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. تا آنجایی که فرم پیش می رود.

هیچ نویسنده ای زندگی نمی کند که بتواند مانند ویلهلم مایستر یا را گرد هم آورد. اما همه از یکدیگر تقلید می کنند; همه آنها ملایم و رام هستند. هیچ قدرت واقعی، هیچ نابغه ای در میان آنها وجود ندارد. آنها حتی وجود آن را فراموش کرده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.