فال ورق پاسور آنلاین

مجله آنلاین فال

فال ورق پاسور آنلاین

۱۴ بازديد

امروز به کارلایل و آن تصادف وحشتناک دستنوشته اش فکر می کردم. بگذارید دیگران کارلایل را به خاطر گناهانش سرزنش کنند – برای آن روزهای عذاب و وحشت من همه چیز را می بخشم و دوستش دارم.

من نسخه خطی اصلی را با خیال راحت کنار گذاشته ام. اگر عشقی آن شعر از بین می رفت مرا می کشت. من می توانم به هر چیز دیگری در دنیا فکر کنم جز چنین چیزی.

در این مورد برای من چه خواهند نوشت؟ من تمام احساسات یک ناشر را وقتی که چنین شعری را کشف می کند برای خودم تصور می کنم! آه بله، ناشر خوب، من لیست های شما را ماه ها پیش اسکن کرده ام. اما شما چیزی مانند قدیمی منتشر نکرده اید.

و سپس اولین قطره موفقیت خود را خواهم چشید.

– من آن را برای خودم نمی خواهم – این نیست – من آن را برای کتاب می خواهم! من می خواهم مردم آن را دوست داشته باشند – من می خواهم که روح آنها را تحریک کند!

من برادران و دوستان و عاشقان را در آن شکوه بزرگ خود می خواهم! به همین دلیل فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی قیمت , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که می خواهم تمام دنیا با آن تکان بخورند.

من خودم را با مقداری پول تصور می کنم! اکنون همه چیز تمام شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – و من می توانم این کار را انجام دهم – آیا داشتن مقداری پول عجیب نیست! داشتم فکر می کردم کجا زندگی کنم و چه کار کنم.

اولین کاری که باید بکنم این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس صوتی , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

که از کسی بخواهم به من موسیقی بیاموزد. و بعد تمام کنسرت هایی که آرزویشان را دارم! چند وقت فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت پاسور , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که یک نت موسیقی را نشنیده ام؟

فکر می کنم این تمام چیزی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که می خواهم. من هیچ اسباب بازی در زندگی ام نمی خواهم. من آزادی و روحم و یک بار دیگر جنگل را می خواهم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.