فال ورق جدید

مجله آنلاین فال

فال ورق جدید

۹ بازديد

حالا هر روز باید کاری را که انجام می‌دهم کنار بگذارم و وقتی می‌شنوم که او از پله‌ها بالا می‌آید، بنشینم و بلرزم – و منتظر بمانم تا او این کار را شروع کند! من به شما می گویم، من خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا میوه و جادو و طلسم استار آزادی هستم.

من آن را می خواهم ! من در این دنیا چیزی نمی خواهم جز اینکه تنها باشم. نمی‌خواهم کسی منتظر من باشد.— من از این دنیای جهنمی چیزی نمی‌خواهم جز اینکه تنها باشم!

بیرون باران می بارد و کت من نازک فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا آینده و جادو و طلسم است. اما من باید بیرون بروم و در خیابان ها قدم بزنم و منتظر بمانم تا یک هلندی کثیف با یک ویولن سل در حال خراشیدن رگتایم باشد.

تمام روز تلف شد! تمام روز! آیا به نظر نمی رسد که این چیزها شما را مورد جفا قرار می دهد؟ سرد و خیس وارد شدم و به رختخواب رفتم و او دوباره شروع کرد! و دوستان برگشتند و آبجو و موسیقی بیشتری خوردند. و مجبور شدم بلند شوم و یک بار دیگر لباس های خیس را بپوشم.

دیشب روی یکی از اسکله ها خمیده بودم. جای دیگری برای کارت رفتن نداشتم. من می توانم به هر جایی فکر کنم، اگر ساکت باشد.

یک چیز شگفت انگیز شب فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. من تو را برای شب برکت می‌دهم.

این صدایی در روح من بود، تا جایی که می توانست واضح چای باشد.

او طاقت دیدن انسان‌ها را ندارد، طبیعت شیرین و مقدس: کندوهای پر ازدحام – میلیون‌ها موجود کوچک که هر کدام مست و کور با خودخواهی خود هستند. و بنابراین او دست بزرگ خود را بر همه آن می گذارد و آن را از دید خود پنهان می کند.

زمانی همه جا ساکت بود و مثل صحرا بی شکل. به زودی همه جدید چیز دوباره ساکت و بی شکل خواهد شد. و در همین حال – شب، شب!

آه، من تشنه صحرا هستم! من به زیبایی اهمیت نمی دهم – من برای زیبایی وقت ندارم، من زمین را سخت و حرام می خواهم. جایی را به من بده که هیچ کس دیگر نمی خواهد برود – یک صخره آهنی که در آن اقیانوس ها می تپد – یک قله کوه که در آن رعد و برق روی صخره ها می ترکد.

دوباره سراغش می روم اما من عصبی هستم – این چیزها مرا به حالتی می رساند که به سادگی نمی توانم کاری انجام دهم. فقط دیروز نبود – من دائماً آن را دارم. خدمتکار کثیف در حال آواز خواندن یا فریاد زدن به خانم صاحبخانه. مرد مست در حال فحش دادن به همسرش. پسرها در خیابان فریاد می زنند و به قوطی گوجه فرنگی لگد می زنند. وقتی به این فکر می‌کنم.

که چقدر زیبایی و قدرت در زندگی من توسط چیزهایی مانند این شکسته شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، اشک خشم ناتوان در چشمانم جاری می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.