فال زندگی جواب

مجله آنلاین فال

فال زندگی جواب

۱۲ بازديد

خبر رسید که نیروها به سمت و سو حرکت می کنند، مرز؛ شایعاتی منتشر شد که الحاق اجتناب ناپذیر فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. سر تئوفیلوس به دنبال آن نبود که نگرانی های ابجد دولت را کاهش دهد.

و نه این که زنگ خطر را که اکنون در میان مردم در حال افزایش فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، فرونشاند. او به سادگی نشسته بود و گوش می‌داد، به انقباضات و انقباضات فولکس‌راد محکوم شده نگاه می‌کرد و منتظر لحظه‌ای مساعد برای پایان دادن به وجودش بود.

در نهایت، شخصی مصمم شد که بپرسد: “آیا جلوگیری چیست از این الحاقی که در برابر هر ذهنی ظاهر می شد و مانند سایه ای بر کشور می چرخید ممکن نبود؟” او نزد سر تئوفیلوس رفت. او سوال خود را مطرح کرد؛ و در طول اوراکل صحبت کرد. سر تئوفیلوس بدون تکان دادن ماهیچه‌ای از قیافه فوق‌العاده بی‌حرم و حتی بدون اینکه چشمانش را بالا ببرد تا به طرف مقابل نگاه کند، آرام زمزمه کرد.

زندگی خیلی دیر فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! – خیلی دیر!” و بنابراین، بدون اجازه دولت داخلی، بدون موافقت کمیساریای عالی اعلیحضرت، بدون موافقت ولکسراد، بر خلاف میل سی و نه و چهلم مردم، و با سرپیچی از اعتراض مجری آنها، همانطور که آقای آنتونی ترولوپ می گوید، سر تئوفیلوس گفت: “پس و از آن پس ترانسوال ملک بریتانیا خواهد بود!” بنابراین او پرچم ملکه را نصب کرد.

اکنون، نمی‌توان چیزی را تحسین‌برانگیزتر از این جواب عمل تصور کرد، یا در لحظه وقوع آن عاقلانه‌تر محاسبه شده باشد، یا به‌طور دقیق‌تر و در عین حال محکم‌تر انجام شود. نه ضربه ای زده شد، نه گلوله ای. و اولین انگیزه تقریباً هر فرد در کشور، خواه اصولاً مخالف الحاق باشد یا نه، تبریک گفتن به سر تئوفیلوس شپستون به دلیل مهارت، درایت و اقبال خوبی بود که با آن به اضطراب بیش از حد، یعنی روانی پایان داد. فشارها، ترس ها، امیدها و انتظاراتی که کل کشور در اثر آن فلج شده بود. چه این الحاق اکنون درست یا نادرست تلقی شود، اجرای آن، تا آنجا که خود عمل، یک پیروزی بی‌نظیر از درایت، فروتنی و قاطعیت بود.

در حال حاضر کشف نشد، و هرگز به ذهن هیچ خط مردی خطور نکرد که فکر کند، حضور خود سر تئوفیلوس در پرتوریا بود که باعث ایجاد اضطراب و فلج شد. و این هنر و حضور او بود که ذهن کشور را فشرده و به شدت لرزان کرده بود. او طلسم را شکسته بود. او یقین را به جای عدم قطعیت معرفی کرده بود. و به او تبریک گفته شد، و به درستی، برای روشی که در آن ماموریت خطرناک خود را به پایان رساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.