فال ابجد عمر آنلاین

مجله آنلاین فال

فال ابجد عمر آنلاین

۵ بازديد
اما نمی‌توانم جلوی آن را بگیرم – همه چیز درون من به خاطر مراقبت‌های مادری عصیان می‌کند.» او گفت: «این یک حالت فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، عزیزم. “اما می دانید که عمر این همیشه درست نیست.

او اصرار کرد: «این برای من واضح‌تر قوس فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، زیرا مجبور شدیم موسیقی خود را کنار بگذاریم. دیگر نمی‌توانم پیانو کار کنم، شاید هرگز نتوانم.» “اما حتی اگر می‌توانی، کوریدون، من نمی‌توانستم الان برایت یکی بگیرم.

زمان زیادی دارم که باید آن را در شرایط کنونی خود عشق تمرین کنم!” “می دانم – می دانم! اما نمی بینی، ما آخرین امید خود را برای رشد با هم از دست می دهیم؟ من دیدی دارم که همیشه مرا آزار می دهد – تو برای انجام کارهایت می روی و برای مدت طولانی تر می مانی – و من در خانه می نشینم تا به کودک فکر کنم! او روز به روز برمی‌گشت و از او می‌پرسید که کتاب چگونه پیش می‌رود.

و او باید جواب می داد که اصلا قرار نیست. سپس، در ناامیدی، تصمیم می‌گیرد آنچه را که می‌تواند بنویسد – به این نگاه اجمالی یک صحنه، و با آن پژواک ضعیف از آنچه می‌دانست صحنه بعدی باید باشد، راضی باشد. و او نتیجه را برای کوریدون می آورد و با ناراحتی پنهانی متوجه می شد که او تفاوت را نمی داند. اما بعد از خود می‌پرسید – چگونه او می‌تواند تفاوت غایب را بداند؟ تفاوت وجود نداشت!

دید او از آن چیز در خودش و تنها در خودش وجود داشت. اگر هرگز آن را به زبان نمی آورد، جهان هرگز نمی دانست که چه می توانست باشد – و هرگز اهمیتی نمی داد. آه، چه آینده‌ای بود که می‌توانست به آن نگاه کند، گوش جهانیان را پر از ناله‌هایی درباره کتاب‌هایی که ممکن بود نوشته باشد! و همیشه می دانست که گوش جهان از هر صدایی که می کند قدیمی کر فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است!

که تلخی این فاجعه را یکباره دریافته فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. اما تلخی واقعی این بود که او باید هر روز بیشتر و بیشتر از آن متوجه می شد. این یک تراژدی بود که او مجبور شد با آن در خانه زندگی کند.

او باید تماشا می‌کرد که در تمام امور کوچک زندگی، این کار خودش انجام می‌شود. او باید می دید که در روح خودش و در روح کوریدون و حتی در روح کودک ظاهر می شود. بدتر از همه برای او، هنرمند، باید ببیند که در نوشته‌هایش کار خود را انجام می‌دهد – در کتاب به کتابی که برای نشان دادن او به جهان منتشر می‌شد، و اصلاً او را نشان نمی‌داد، بلکه فقط نشان دهنده دام بود.

که در آن گرفتار شده بود! این یکی از حقایق در مورد این دام این بود که هیچ نگهبان مهربانی نبود که بیاید و با ضربه ای به سر قربانی را از بدبختی نجات دهد. که او تنها مانده بود تا بپیچد و بپیچد و خود را تکه تکه کند و از خستگی آهسته هلاک شود. این یک قتل نبود، یک مصلوب شدن بود! او نمی‌توانست بگوید قلبش برای چه کسی بیشتر خون می‌خورد، برای خودش یا برای کوریدون. او با مشکلات تلخ و نیازهای تلخش اینجا بود. نیاز به نصیحت و آرامش، نیاز به همراهی – نیاز به شوهر! و او با یک هنرمند ازدواج کرده بود – نی که “دیگر مانند نی با نی های کنار رودخانه نمی روید!” که نمی توانست رشد کند، حتی اگر می خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.