فال قهوه لاشخور

مجله آنلاین فال

فال قهوه لاشخور

۵ بازديد
که گاهی اوقات با فکر درست بودن آن به روش های لاشخور بی عشق خود متوسل شوید. من به شما می گویم که ترجیح می دهم در خانه بمانم، تا اینکه با برخی از دردهایی که برایم خرج کرده اید، در شرایطی که شما آن را روحیه بالاتر خود می نامید، تحمل کنم. شما نباید به من بگویید که من نیز می توانم به خلق و خوی بلند احترام بگذارم و در برابر آنها تعظیم کنم. اما به نظرم می رسد.

که آنها فقط در صورتی بالا هستند که برای ادم من منبع الهام و شادی باشند. از آنجایی که ما یکدیگر را دوست داریم، آیا این دلیلی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که باید نسبت به یکدیگر دلسوزی کنیم.

یا از تصمیمات بلندمان غرق شویم؟ نمی توانم بفهمم که چرا عشق ما به یکدیگر نباید همیشه وسیله ای برای رسیدن به خود برترمان باشد. لازم نیست به این نامه پاسخ دهید – اما وقتی برگشتید، به ارمنی من بگویید که آیا آنچه می گویم شما را به عنوان درست یا نادرست تحت تأثیر قرار می دهد – اگر توجیهی در آن وجود ندارد. اما شاید باید صبر کنم الان حق ندارم مزاحم شما بشم امروز صبح با این احساس از خواب بیدار شدم.

که دوستت ندارم. دو سه بار همین اتفاق برای من افتاده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و من آن را درک نمی کنم. باید به این دلیل باشد که در حال حاضر شما مرا دوست ندارید ! شما لاله در حال نوشتن کتاب خود هستید و به خود می گویید.

که نمی توانید مرا آنطور که باید دوست داشته باشید! آیا این چنین فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است؟ این فقط یک حدس از طرف من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و من نمی دانم، اما لباس اگر شما چنین بودید نباید تعجب کنم.

من فقط می دانم که تنها چیزی که می تواند ما را به هم نزدیک کند عشق فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و من اکنون شما را دوست ندارم. شاید بتوانید آن را برای من توضیح دهید. من این را کاملاً بدون احساس می نویسم. من به شما می گویم که چیزهایی به طرز وحشتناکی در مورد شما اشتباه بوده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

تو کاری انجام دادی جز اینکه عشق را در قلبم برانگیختی – هرگز مرا با عشق در قلبم ندیدی. تا این اواخر، من هرگز عشقی به تو احساس نکرده ام. قبل از این، به سادگی خودم را مجبور کردم که فکر کنم دوستت دارم، زیرا به نظر می رسید زندگی من به آن بستگی دارد. بارها بوده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

که وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، به نظرم می‌آید که شما آدمی پست بوده‌اید. خوب باشد که موعظه کنید، در حالی که تنها هستید، و پادشاه خود هستید. قبل از تحمل نارضایتی یا نصیحت های شما، باید بیشتر از هر زمان دیگری فرصت داشته باشم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.