فال قهوه با فنجان

مجله آنلاین فال

فال قهوه با فنجان

۵ بازديد
کوریدون به کلبه کوچک می آمد یا تیرسیس به دهکده می آمد و در جاده ها یا جنگل ها سرگردان می شدند و وعده های غذایی خود را فراموش می کردند و همه دنیا را فراموش می کردند. یک بار به کوه ها سرگردان شدند و تا غروب دور آنها را گرفت، نشستند.

آن شب تقریبا گم شده بودند. ترسیس گفته بود: «البته، ما نباید مثل مردان و زنان دیگر ازدواج کنیم.» کوریدون با عکس گفت: “نه، البته که نه.” او گفت: «ما باید خواهر و برادر باشیم. او تایید کرد: “بله.” “و این ازدواج واقعی نخواهد بود – منظورم این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که فقط برای چشم جهان خواهد بود.” کوریدون افزود: «بنابراین نمی‌دانم چگونه می‌تواند مانع شما شود. “هر کاری که انجام دادم اشتباه بود.

تو به من می گفتی. و همچنین در مورد پول. من نباید هیچ باری باشم. چون ماهانه با فنجان بیست و پنج دلار از خودم دارم.» ترسیس گفت: “من هیچ تصوری از آن نداشتم.” کوریدون گفت: «من فقط یک سال فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که آن را دارم. «یک خاله نزدیک به چهار هزار دلار برای من گذاشت. من تا سی سالگی نمی توانم به اصل کار دست بزنم.

اما درآمد دارم و این همه چیزهایی را که نیاز دارم برایم می خرد. و به این ترتیب با موکل درست مثل این خواهد بود که شما مجبور نیستید به من فکر کنم.» پاسخ او این بود: «فکر نمی‌کنم طرف پول آنقدر مهم باشد». “می بینید که فقط همین تابستان فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – تا زمانی که کتاب را تمام کنم.” بخش ۸. کلید تمام آینده کتاب بود. اما افسوس که کتاب در راه نبود.

چگونه می توان در میان چنین هیجانی نوشت؟ این نوع جدیدی از شراب در با ۵ نشان خون بود. این واقعیت بود! و قبل از آن به نظر می رسید که شبح های رویایی او در نیستی حل شده بودند. این همه روز یک جمع و جور می ساختند و او شروع به کار می کرد. اما او متوجه می‌شد که به کوریدون فکر می‌کند و مشکلات جدیدی به وجود می‌آید و یادداشت‌های او را می‌نویسد – و در نهایت با ناامیدی متوجه می‌شود که ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است برود و او را ببیند.

در همین حال کوریدون با وظایف خودش کشتی می گرفت. آنها در مورد موش پیشرفت او صحبت کرده بودند و توافق کردند که آنچه او نیاز دارد نظم و انضباط فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

و چون ترسیس برخی از اشعار گوته را برای او خوانده بود، تصمیم گرفت با آلمانی شروع کند. ترسیس زمان زیادی را با دوره های آلمانی در کالج تلف کرده بود، و بنابراین توانست به او بگوید همه چیز را نباید انجام دهد. او یک آغازگر دستور زبان به او داد، فقط به اندازه ای که ساختار زبان را روشن کند. و سپس او را به کسب واژگانی واداشت. کتاب‌های کوچک پر از کلماتی داشت که برای خودش آماده کرده بود و تمام روز و تقریباً تمام شب را در مغزش فرو می‌کرد. او برای چیزی جز خوردن توقف نمی کرد – در جنگل وقتی هوا خوب بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.