فال قهوه غول

مجله آنلاین فال

فال قهوه غول

۴ بازديد
تا خود را بر زندگی‌تان مسلط کنید! و اکنون تماس شما فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق فالوده , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – اکنون! دست هایت را می فشاری و دعا می کنی – رشته های دلت را پاره می کند و مغزت را می شکافد – اما می گویی که می کنی.

می خواهی – که خواهی کرد ! خدایا که تو را چنان ناتوان گذاشتم که خطر جانت غزال را به تو نشان ندادم! چون تو باید برنده شوی – آه، اگر می توانستم کلمه ای برایت پیدا کنم! زیرا تو بر لبه ی تباهی ایستاده ای، و فقط یک لحظه فرصت داری – اما یک لحظه برای نجات خود – که بصیرت ایمانت را پیش روی خود بخوانی، و تلاش تو را بکشد، نه اینکه آن را رها کنی! دختر، اگر شکست بخوری، هیچ نیروی زمین و آسمان نمی تواند تو را از ناامیدی نجات دهد!

و اوه، آیا من بیهوده با شما زندگی کردم – ایمانی به شما نشان ندادم – به شما قدرتی ندادم؟ هلن، مرا نجات بده – به من رحم کن، من نمی توانم این را تحمل کنم، و جرأت ندارم – جرات مرگ ندارم! مرد به جلو خم شده بود و غول به صورت دختر خیره شده بود، چهره خود را از دیدن ترسیده بود. او نفس نفس زد: «می‌توانم بمیرم». من می توانم با یک آهنگ بمیرم.

او چهره خود را به من نشان داده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – و او خوب فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج غاز , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! اما من جرات ندارم تو را ترک کنم – تو – و می روم! هلن! هلن!» به نظر می‌رسید.

که نیروی ترسناک مرد مانند مغناطیس بر دختر اثر می‌گذاشت، زیرا نگاه رنج وحشیانه از چهره‌اش بیرون نرفته بود، او خودش را بلند کرده بود و به چشمان سوزان او خیره شده بود. سپس ناگهان، با تلاشی که بدنش فرشته را تکان داد، دستانش را گره کرد و نفس نفس زد و نفس نفس زد، به سختی شنیده شد: “چه کاری می توانم انجام دهم؟” سر دیوید فرو رفته بود، اما او یک بار دیگر بر خود مسلط شد.

و او زمزمه کرد: “تو را به خدا می سپارم – تو را به زندگی می سپارم! شما می توانید یک روح باشید، – می توانید برنده شوید – باید برنده شوید، باید زندگی کنید – و عبادت کنید – و شاد باشید! تو باید اینجا زانو بزنی – اینجا، تا زمانی که من می روم، دیگر هرگز برنمی گردم. و باید بدانید که دیگر هرگز نمی توانید مرا ببینید، که دیگر وجود نخواهم داشت. و باید به ایمان خود به خدایی که شما را آفریده بچسبید و او را به خاطر تمام کارهایی که انجام می دهد ستایش کنید! و اشکی نخواهی ریخت – نه اشکی!» و چنگال او با ناامیدی بیشتری سفت شد.

او به آخرین درخوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است وحشیانه خیره شد و دوباره نفس نفس زد: “به من قول بده – نه یک اشک!” و دوباره نیروی تپنده روحش دختر را بیدار کرد. او نمی توانست صحبت کند، خفه می شد.

اما او علامتی از رضایت داد، و سپس به یکباره نگه داشتن ترسناک دیوید آرام شد. او یک نگاه بیشتر کرد، نگاهی که با شدت ترسناک اشتیاق برای همیشه بر روح هلن تأثیر گذاشت. و بعد از آن آهی کشید که به نظر می‌رسید آخرین کنه‌های قدرت بدنش را بیرون می‌کشید، و به عقب روی مبل فرو رفت، درحالی‌که هلن همچنان به او چسبیده بود. او برای یک یا دو لحظه دراز کشید و ضعیف نفس می‌کشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.